Masterclasses Social Media

Posted: November 10th, 2011 | Filed under: Blog, Nieuwsflitsen | Tags: |

In februari 2012 start een bijzondere serie masterclasses Social Media. Met gerenommeerde en inspirerende top-sprekers, die je – vanuit theorie en praktijk – leren hoe je een sociale media strategie kan ontwikkelen en deze succesvol kan inzetten en integreren binnen je organisatie.

Sociale Media zijn niet meer weg te denken uit het dagelijks leven. De impact is enorm. En we staan pas aan het begin. Hoewel duidelijk is dat geen organisatie of professional de ontwikkelingen kan negeren, benutten nog steeds weinig organisaties de mogelijkheden optimaal. Hoe ga je het beste te werk? Waar begin je en wat zijn de do’s en don’t's? Welk beleid hanteer je en wie gaat ermee aan de slag in je organisatie? Is de organisatie er eigenlijk wel klaar voor? In deze serie Masterclasses krijg je antwoord op deze vragen en leer je de mogelijkheden en onmogelijkheden van sociale media.

Sprekers

De serie Masterclasses wordt verzorgd door topsprekers uit het vakgebied. Zij helpen je de mogelijkheden te verkennen en de nieuwe principes te ontdekken. O.a.:
  • Menno Lanting, schrijver van o.a. het management boek van 2011 ‘Connect, de impact van sociale netwerken op organisaties & leiderschap’ (aanrader! Zie mijn blogje hierover).  Zijn laatste boek heeft als titel ‘Iedereen CEO’.
  • Erwin Blom, voormalig programma-maker bij de VPRO, (social) mediaspecialist en schrijver van het boek ‘Handboek Communities, de kracht van sociale netwerken’.
  • Kornelis Wetsema,veel gevraagd spreker, mede-initiator van SocialMediaWorkshops en schrijver van de boeken RAAK, effectieve communicatie van informeren tot cocreëren’ en ‘Tweets oet Twente’.
  • Niels Aalberts, verantwoordelijk voor slimme inzet van Social Media bij het Kyteman’s Hiphop Orkest en schrijver van ‘Doorbraak! Zero Budget Marketing op internet’.
  • Peter MinkJan, online Marketeer, de Facebook Marketing Specialist in Nederland, initiator van o.a. FacebookPro.nl (eerste nederlandstalige blog rondom Facebook)  en SEABlog.nl (Alles over Search Engine Advertising).
  • Nathalie van der Ploeg, oprichter en eigenaar van Brandwriters, zette social media strategieën op en runt online-conversaties voor o.a. Rituals, Zonnatura en Dermolin.

Programma

De Masterclass bestaat uit zes bijeenkomsten – met veel ruimte voor interactie en dialoog. De bijeenkomsten zijn gericht op verschillende thema’s, zoals communities en crowdsourcing, zerobudgetmarketing, impact op de organisatie, meten van resultaat en webcare en reputatiemanagement.

De masterclasses duren van 13.00 tot 17.00 uur. In het eerste gedeelte van de masterclass zal een expert de inleiding verzorgen en in het tweede gedeelte behandelen we een concrete praktijkcase. Van tevoren (12.30-13.00 uur) is er ruimte om persoonlijk te klankborden over eigen cases en strategie.

Voor wie?

Het programma is bedoeld voor managers en professionals die die zich bezig houden met de marketing en communicatie van hun organisatie en een (volgende) stap willen zetten in het gebruik van sociale media.

Wanneer en waar

Deze bijzondere serie masterclasses start in februari 2012.
In de periode van februari – juni 2012 zal elke maand een masterclass plaatsvinden.
Locatie: Apeldoorn

Gratis boekenpakket

De kosten voor deelname aan deze serie van zes bijeenkomsten bedragen 1.950 euro, exclusief 19% BTW.

Als je je inschrijft met de code [masterclass daphne], dan ontvang je een gratis boekenpakket, met de volgende boeken:

Meer informatie en aanmelden

Meer gedetailleerde informatie over het programma en de kosten kun je hier vinden.
Via deze site kun je je ook aanmelden.
Meld je snel aan, want er is maar plaats voor een beperkt aantal (30) deelnemers.

En vergeet niet bij je inschrijving de code [masterclass daphne] te vermelden, als je het gratis boekenpakket wilt ontvangen!

Bookmark and Share



Leave a Reply