Podcasts

Ik maak 3 soorten podcasts:

Series – openbaar
Voor organisaties

Een podcast(serie) als inspirerend alternatief voor keynotes, lezingen en presentaties.
Lees meer…

Een podcast(serie) als intern communicatiemiddel.
[In gesprek met…] bijvoorbeeld:

  • de directeur/manager/… > wekelijks/maandelijks/jaarlijks. Bv. Wat houd je bezig? Wat is er gebeurd? Hoe gaat het? En nu?
  • nieuwe medewerkers > persoonlijke introductie, kennismaking, onderdeel onboarding
  • medewerkers die vertrekken > overdracht impliciete kennis, tips, tricks
  • verschillende mensen binnen de organisatie > verbinding, elkaar leren kennen, cultuurversterking.

Een podcast(serie) als marketing/promotiemiddel.
Een branded podcast om jouw organisatie, dienst, product of merk te promoten. Een open en persoonlijk verhaal achter het aanbod.

Persoonlijk

Een eigen [In gesprek met] podcast.

  • Jouw eigen verhaal. Ik vraag, jij praat, het verhaal ontstaat vanzelf. Wat mensen over jou zouden moeten weten, wat je wil vertellen.
  • Verhalen van anderen; van mensen (bijvoorbeeld familie, vrienden) van wie je het verhaal zou willen horen en vastleggen. Gesprekken die zelf lastig te voeren zijn. Bijvoorbeeld als document/nalatenschap.

PS. Dit kan ook in de vorm van een boek, zie ghostwriting